Ny design

Som ni säkert ser så har jag en ny design :) Min gode vän Jonna fixade den åt mig! Först försökte hon förklara hur man gjorde över msn men det gick inte så jättebra så det vara bättre att vänta på den proffersionella hjälpen!

Ja... Vad har jag gjort i helgen då? Jag och pappa tog bussen upp på fredagen och väl där träffade jag Jonna! På kvällen senare såg jag en film: Millionere baby tror jag den hette... På lördagen sedan så åkte jag till en seconhandbutik med Jonna och hennes mamma. Hittade massa töntiga och nördiga böcker som jag kände att jag definitivt var tvungen att köpa :) Varav två jag ska ge bort till Magdalena! (Vet att hon läser denna blogg så att jag kommer inte säga vilka det var) Men det andra två böckerna som inte kommer att gå till henne var i alla fall "Tyska grammatik för universitetsbruk, Sticka: del 1". Mycket användningfullt! Sedan när vi kom tillbaka hade Ella och Nora kommit så vi umgicks med dem resten av dagen. Spelade TP och annat skoj! Sen kom Karl som var trevlig (aldrig träffat honom förr). För övrigt ägde han sönder oss på TP så att han fick tillslut ta vuxenfrågorna x). På söndagen så övningskörde jag lite! Mycket bra! Det är i princip min helg!

Nu ska jag titta klart på ett avsnitt av "The secret life of the american teenager" som jag tittar på på youtube :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du ägde ju på att köra bil! :D



Haha, ganska kul att Karl fick ta vuxenfrågorna....!

2009-04-20 @ 20:55:56
URL: http://joooneys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som ni hade en kul helg. Vem är Karl?

2009-04-21 @ 20:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0