Onsdag

Gissa om jag är glad!! Massa glädjeämnen att ta upp idag!! Kan börja med imorse. Det finns en kille i skolan som är sååå het! Ni anar inte ;). När jag stod och väntade på att lektionen skulle börja så stod han också där med sina kompisar! Shit vad jag dregglade. Dessutom såg jag honom fyra gånger till idag :) Hahah, gud vad töntig ni måste tycka att jag är... Men så är det!
Sedan på tyskan så slapp jag redovisa!! Hon hann inte med mig :) Annars brukar jag känna att det är skönt att ha det överstökat men inte idag. Jag kände ändå att jag kunde vara lite mer förberedd så därför känns det bra att jag ska göra det på måndag nästa vecka :)
Sedan hade jag utvecklingssamtal! Allt gick bra och inga klagomål!
Som grädde på moset så har jag börjat följa en serie på youtube: "The secret life of the american teenager"! Aaaasbra :)

Nu ska jag fortsätta titta! Sen blir det Grey´s.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0