Ska packa...

Snart åker jag till landet. Det jobbiga är att där har vi inte internet och då kan jag inte lyssna på jizz in my pants ;) Låten asså! Så jävla rolig :D Jessica loggar dessutom aldrig in på msn så att hon kan skicka till mig :/ *suck*

Två utdrag ur låten som är så roliga :)

"and now I
jizz in my pants
don't tell your friends or I'll say your a slut
plus its your fault, you were rubbing my butt
I'm very sensitive, some would say that's a plus
now I'll go home and change"

"I jizz right in my pants every time you're next to me
and when we're holding hands its like having sex to me
you say I'm premature I just call it ecstasy
I wear a rubber at all times its a necessity"

Hahaha!! På allt detta med den roliga texten så gör dom så roliga miner också!! Typ avlider av skratt när jag ser videon :)
En länk till videon hittar ni i föregående inlägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0