Snart klar :)

Japp! Nu är jag snart klar. Nu har jag råpluggat ända sedan jag kom hem från skolan!! Ska bara skriva in tyskatexten på datorn nu och rätta stavfel osv!! Känns mycket bra (y. Som sagt ska ju jag ha redovisning på Neuschwanstein imorgon. Skippade det där med Sababurg, för jag fick ihop tillräckligt med fakta om slottet så att det nog blir 5 minuter åtminstånde!

Fick ett sånt j*vla sockersug förrut!! Gissa vad jag hämtade? En liten blockchoklad, ett digistivekex och en skål med crabfish <3!! Mysig kombination, men jag älskar det!!

Mamma sa nyss att Desperate Housewifes kommer i dubbelavsnitt ikväll... :/ Jobbigt!! Jag kan ju inte gå och lägga mig så sent ju! Ska ju upp 6 imorgon. Ska spela in det tror jag. Då kan jag ägna mer tid på tyskan också.. *Jippi* NOT! Men det måste göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0