Stressen!!!

Asså fy farao vad stressad jag är!! På onsdag ska vi ha redovisning på tyskan och jag har knappt börjat...... Men snart! Jag ska skriva om Neuschwanstein som är ett slott i tyskland och Sababurg som är en borg i Tyskland :) Ganska roligt men det är svårt. Finns inte så mycket information om det...

Påsken har tillbringats på landet och innan dess var jag hos mormor och morfar. Soft! Morfar och jag cyklade en mil! Efter det var jag död kan jag säga! Annars har allt varit härligt och jag har kunnat vila upp mig regält till skolan och nationella provet i engelska imorgon!

Nu blir det stenhårt plugg fram till halv tio då Tonårsliv börjar :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte ladda upp en bild på dig? Så vi läsare vet vem vi läser om.

2009-04-14 @ 08:48:47
Postat av: Therese

Du skrev ett inlägg bara för att vi hade pratat så mycket om blogg va? :)

2009-04-14 @ 18:03:37
Postat av: Johannna

Svar till Anonym:

Jag är helst anonym med bilder, men vem vet... Jag kanske ändrar mig i framtiden. I alla fall kommer det förmodligen komma bilder på annat lite längre fram :D

2009-04-14 @ 19:47:33
Postat av: Johannna

Svar till Therese:

Självklart!! Kände att jag var tvungen att börja ta mitt ansvar :P

2009-04-14 @ 19:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0