Söndag kväll.....

Idag har jag varit inne i stan med mamma, mormor och Jacob. Köpte kostymen och skorna till Jacob nu när han ska konfirmeras om en månad eller så :) Riktigt snyggt!
Sedan drog jag och Jacob in till stan för att köpa present till mamma som fyller år snart! Hon fyller 47 år och hon tycker själv att hon är så gammal. Därför, bara för att reta henne, så köpte jag ett par solglasögon till henne MED STYRKA... eller rättare sagt med inbyggda läsglasögon. Typ som en halvcirkel i nedre delen av glasen ni vet ;)
Sen köpte vi en bok om ABBA till henne. Med massa bilder och hela historien och så. Tror att hon kommer bli jätteglad :D

När vi var inne på Rocks så hittade jag en hood-tröja som jag vill ha!! MED TOKIO HOTEL PÅ <33 Asså jag är så kär i denna nu så jag kan knappt släppa det!! Kostade 499... Är det värt det eller?? Vet ej.... Får väl återkomma om detta antar jag :)

Nu ska jag sova! Har dock sovmorgon imon men är trött... Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas inte att din mamma läser din blogg :)

2009-05-04 @ 17:01:34
Postat av: Johannna

Nej det får vi verkligen inte hoppas xD

2009-05-07 @ 20:42:52
Postat av: MvD

KAUF DER PULLI!

2009-05-07 @ 20:55:48
Postat av: Johannna

Svar till MvD: Ich glaube dass ich muss... Vielleicht ist es gut für mich, aber nicht für meine Brieftasche! Es wird bald alle. :)

2009-05-07 @ 21:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0